vrijdag 11 juni 2010

#20 Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk

Zie mijn vorige blog over sociaal netwerken!

Mijn reacties op de onderdelen van deze cursus zijn vaak niet heel positief. Ik doe het met behoorlijke tegenzin. Het moet blijkbaar. Desondanks probeer ik in termen van nut en noodzaak de verschillende onderwerpen te benaderen en te bespreken. Maar ik vind het razend moeilijk. Ik klets dan maar wat bij elkaar om aan te geven dat ik ermee bezig ben geweest.

Help mij nou eens. Wat heeft Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk te maken met mijn werk???
Ik kom helemaal geen muziek te kort. Wat ik zoek kan ik wel vinden. En dit alles ook nog eens geheel privé. Dat er mensen zijn die hier wel iets in zien en het graag gebruiken, is prima. Vind ik ook helemaal niet dom of verkeerd, maar voor mij voegt het weinig toe.
Welke relatie is er met mijn werk, daar gaat het toch om??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten