zondag 17 januari 2010

#16 Speeltijd / Youtube.

Heel mooi allemaal en ik heb veel favoriete filmpjes. Deze bijv. Je ziet altijd het laatste stukje op de tv, maar hier is de hele opname.





En wat vind je van de volgende (met dank aan Gerben). Je hoeft niet te weten waar het over gaat, want het is zo ook al leuk. Wil je het wel weten, zoek dan maar op internet.




Er is nog zoveel meer, maar dat kun je allemaal zelf vinden.
Het is voornamelijk leuk. Youtube wordt ook wel het meest mislukte internet produkt genoemd. Dat was geloof ik in 2008. Er was toen nog geen cent aan verdient.

Wat voor nuttigs kun je er nu mee? Nou ja, je kunt er bijv. lessen wiskunde op vinden en er dus gefilmde colleges op plaatsen. Dat geldt natuurlijk voor allerlei instructies. Ik ben bijv. geïnteresseerd in houtbewerking en kan er werkelijk alles op vinden. Zoek maar eens op 'wood whisperer'.

1 opmerking:

  1. Hey Andre, Jeetje jij bent fanatiek bezig geweest met 23 dingen zeg. In één supersprint de hele groep voorbij en nu zelfs koploper. Leuke filmpjes, vooral die van André. Het is me ondanks kijken op Youtube niet helemaal duidelijk waar het over gaat, maar maakt niet uit.
    Je hebt gelijk dat je er alles op kan vinden en het is ook heel gemakkelijk om een fimpje in te bedden op een andere site.
    Gr. Janneke

    P.S. Ik reageer even achterstevoren, ben nu met je nieuwste blog begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen